spela piano

Nu ska det spelas! Ha köpt noterna till Twilight för jag vill så gärna lära mig spela Bellas lullaby. Tycker den e så fin. Så nu e de öva öva öva som gäller.

Idag är jag även ledig från skolan. Va helt sjukt skönt med sovmorgon!! Jobbade hela dagen igår 9-19:15 så sen e man lite trött:) Blev lite shopping oxå (svårt att undvika när man jobbar på h&m) en skjorta, strumpor och födelsedagspresent till syster yster. Lite fattigare och lite lyckligare:)


Min ledig dag ska jag ägna åt lite skolarbete (!!!) o sen ska ja på stan en sväng. Får se om jag kan tajma de me Linda så vi kan gå ihop. Vore mysigt. Te helgen e de mârten oxå. Ha inte bestämt mig för om jag ska gå på dagen än.. Men på fredag ska vi ha tonår i kyrkan och på programmet står pizzatävling. Tror nästan ledarna e mer exalterade över detta än tonåringarna;) Iaf jag själv. Sen på lördag e de konsert med Real Gospel o de kommer bli så bra! Efter de e vi ett gäng som ska försöka oss ut o nattvandra. Dela ut bullar på stan:) De e riktigt kul! Mer sånt! Får nog försöka mig på att åka en karusell oxå, virvellvinden e helt klart min favvo!!

Nej nu ska jag fixa mig o sen ta mig ner på stan.

Allt gott!


Kommentarer
Postat av: Anton

Wow, vad rolit att du gillar att åka karusell. Jag är något av en nörd på området och skäms inte för det. Har nog varit 6-7 ggr på Grönan i sommar. (Vet inte vad det säger om min psykiska hälsa dock) Kul att hitta din blogg... keep up!

2009-09-28 @ 19:56:43
URL: http://broderanton.blogg.se/
Postat av: Paulina

haha ja visst jag gillar det massa. ha dock aldrig vart på grönan:/ inte en enda gång faktiskt. men liseberg ha de blivit nåra turer till:)

2009-09-28 @ 21:07:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0