mjölkens dag

Har det firats i matsalen och alla fick varsin yoghurt. Yeaahheyy:) Gott va de iaf.



Men nu e de tillbaka till datorn som gäller. Sitter o försöker få ihop nån slags presentation till imorn. Ska ha muntlig redovisning vilket gör mig lite knäsvag. Men jag ska försöka att inte göra för stor grej av det.

Mötet igår gick iaf jättebra! De va riktigt roligt! Jonas fru hade bakat cheesecake, mmm. Sen hade han köpt cola speciellt till mig. Så snällt! Undrar om de kan bero på att jag är enda tjejen och den enda under 30:) I vilket fall, tack! De va uppskattat.

Jag vill ha praktiktplats oxå! Vet inte alls var jag ska va.. har ju hela 16 veckor. Börjar få lite panik eftersom praktiken börjar typ 4:e november. Hoppas på Jönköping i 8 veckor efter jul iaf. Kanske Malmö en sväng. Ja vi får se va de blir. Nu ska jag fokusera på min redovisning. Be gärna en bön så jag inte svimmar imorn när jag ska stå där framme och prata:)

Allt gott!!!

Kommentarer
Postat av: Jonas

Hej



Tack för tacket.



/Jonas

2009-10-18 @ 22:48:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0