längesen!

Shhiit ja ha inte bloggat på så länge! Vet inte va som hände men sommaren försvann och jag har inte tagit tag i de fören nu. Men ska försöka bättra mig. Sitter här o snuvar, ha åkt på nån seg förkylning. Såklart att man ska få det när man har som mest att göra i skolan. Men, men lite halstabletter och citronvatten så ska de nog bli ordning.

Helgen ha iaf vart väldigt bra! Åkte till Årjäng på Mârten me Jesper, Sayan och Jakob. Riktigt kul! Köpte dock inte så mycket annat än godis och munkar! Åkte virvellvinden oxå:) Karuseller är underskattat! Såå kul! Imorse blev det gudtjänst med temat: klimatförändringar. Intressant. Avslutade med fika, väldigt mycket fika:) Tror jag åt typ 4 bullat. Men de e härligt, underbar gemenskap:D

Nej nu kanske man ska leta upp sängen snart, upp 06:00 imorn. Kan inte säga att jag längtar men tror morgondagens föreläsning ändå kan bli rätt bra. Smart elektronik.

Nej sova va de:)

Allt gott!

Kommentarer
Postat av: Simone

blev lite smått chockad när ja fick se att du hade skreve, men kul att du börje igen, för nu har ja ännu en te å läse när ja borde göre läxor ;P Kram

2009-09-21 @ 18:19:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0