konstruktion nästa

Konstruera mera. Inte min grej, nånsin. Ja vill hellre få en ritning på en låda och sen fixa dekoren. Inte göra lådan. Men de e bara o bita ihop, lär mig förhoppningsvis nånting iaf:) 5 minuter kvar till lektion.

Igår va ja på stan me Sarah, hon köpte fina stövlar! Jag köpte ingenting. Fikade och sen blev det promenad me Linda o Oskar. Kvällen avslutades spontant med Idol hemma hos Sayuri med Jesper. Fika där med innan jag åkte hem.
Drömde mardröm inatt oxå. Fy! Vaknade helt kritvit i ansiktet o tvärsatte mig upp. Sen va ja tvungen o ha lampan tänd resten av natten. Detta resulterade i dagens huvudvärk. Nej nu ska ja inte va så negativ. Solen skiner ju:)

Önskar dock att jag hade semester nu så man kunde resa lite. Kanske det man borde göra i mars när man e klar me skolan. Ta nån vecka ledigt. USA kallar på mig. Jag vill dit!:) Ja vi får se va de blir. Borde få en rapport av Johan som ha flyttat dit nu för att gå bibelskola. Så spännande! Han ska kolla på förpackningar åt mig, det gillar vi! Hade avskedsfest för honom i kyrkan innan han åkte.
Gjorde den här fin fina tårtan:


 

Johan

Gudd Lack In
YOU ÄSS EJ!
(:

Kommentarer
Postat av: Anton

Då kanske det inte är så stor skillnad på Idol och Skräckfilm då... :)

2009-09-28 @ 20:00:16
URL: http://broderanton.blogg.se/
Postat av: Anton

Då kanske det inte är så stor skillnad på Idol och Skräckfilm då... :)

2009-09-28 @ 20:00:44
URL: http://broderanton.blogg.se/
Postat av: Paulina

haha nej de e nog inte de:)

2009-09-28 @ 21:10:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0