höstkänslor

Jag hör ju till dom som faktiskt tycker det är lite småmysigt när hösten smyger sig på. När man får dra på sig dunvästen, stickade tröjor och vantar. Älskar när löven ändrar färg och kan bli så faschinerad över hur vacker naturen kan vara. Allt e så fint skapat!

Idag är precis en sån dag! Ha vart ute med mamma och det var så otroligt vackert så kunde inte låta bli att fota lite. Sen åkte jag med hem te dom för att göra soppa. Kräftsoppa igen. Min favorit:) De e oxå en sak me hösten, då vill man äta soppa. Hellst sitta på nåt mysigt café men idag fick de funka med mamma o pappas kök.

Tror jag ska gå ut o gå en sväng nu innan jag tar tag i skolarbetet. Samla inspiration. Ledig idag igen. Sen ikväll ska jag på redaktionsmöte för kyrkans tidning. Vi ska prata om nästa nummer. De blir skoj:)

Hej så länge!!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0