förkylt

Så otroligt seg förkylning ja ha åkt på.. tycks aldrig ge sig. E inte så att jag är helt däckad men känner mig lite småseg och snuvig. E iaf ledig idag så ska försöka kurera mig. Göra soppa. Mmm:) Kräftsoppa. Få se om ja kan få till nån bild o slänga upp här sen.

Annars försöker jag fixa med lite papper, betala räkningar o så. Känner sig alltid lite lättare när man ha styrt upp sånt. Ska försöka söka praktikplats också. Borde ringa men vågar jag? Löjligt egentligen att man e så rädd för att ringa. Ja menar va kan hända egentligen? De värsta e att man får ett nej. Ja jag ska försöka. Kanske.

Saknar syster och våra kvällspromenader. Ska nog ringa henne sen, Malmö e långt bort. Måste hälsa på. Nej nu ska jag styra mat:) Häj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0