våfflor

Har det ätits idag, pappa bjöd mig. Gott, gott. Annars så ha dagen vart ganska seg, bara regn hos mig. Vet inte va jag ska ägna kvällen åt men blir nog lite skolprojekt o sen har ja lite o fixa med inför faith09. 

Igår va ja hemma hos Sayuri, djupa samtal varvades med varma smörgåsar, kantareller och glass:) Som alltid lika mysigt. Hon hade gjort så fint me tända ljus. Då gillar jag när det är mörkt ute. Annars när man ska upp klockan 6 på morgonen, då kan det kvitta.

Väntar på att världens bästa syster ska dyka upp i min mobil så man får prata lite. Veckorna går så fort nu så hinner inte med riktigt. Saknar henne. Men de ha ja ju sagt förr;)

Boktips:
Läser just nu Niklas Piensohos bok "100 dagar med Jesus" och jag gillar den verkligen! E på dag 12 nu och tycker upplägget i boken e kanon. E bra att det finns en andlig övning för varje dag, det får en att tänka till lite extra.
Så läs den:)




Hej så länge!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0