redovisning, check

Jag överlevde och det gick faktiskt över förväntan. Blev inte så jättenervös och kom ihåg de mesta av allt jag skulle säga. Känns skönt att de e över så jag kan lägga den kursen bakom mig.

Har ingen praktikplats än heller.. vet att detta är ett tjatigt återkommande ämne men jag kommer inte undan de.. ska sätta mig imorn o kolla igenom allt ja kan hitta. Har några stenar kvar att vända på. Ber att de ska lösa sig och att jag ska hamna där det är meningen. Hmm tror ändå att de ordnar sig tillslut även om det känns lite tungt just nu. Nåt ställe borde ju vilja ha mig, jag är ju ändå gratis:)

Till nånting roligare. Anna-Lena hade med sig en hel hög med väskor till skolan idag för hennes man har en leksaksaffär. Vi fick köpa dom för 100:- o ja va bara tvungen att ha en! Så fin! Gäller att ha barnasinnet kvar. Så nu ska jag ta min supersnygga väska o åka te kyrkan. Planeringsmöte för Faith09 och om ni inte har anmält er än så säger jag bara: GÖR DET!:) De kommer bli så bra!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0