mârten!

Då va de dax i år igen. Min mage vill ha munkar, sockervadd och brända mandlar:) Ikväll ska det iaf inhandlas sockervadd! Osså ska jag snurra i virellvinden. Ska bli så kul! Hoppas bara jag kan hitta nån som gillar att snurra, dom flesta ja känner förknippar det med spyor:p

Men innan de så e de pizzatävling. Gott. Sen har vi fått massa bullar som vi ska dela ut på stan inatt. Så kom o hälsa på utanför tivolit mellan 23-01 så får ni smaka:) Känner mig faktiskt riktigt laddad inför detta. Jag vill åka hem nu direkt.

Tittade även på idol igår och måste säga att jag lider med tjejen som trodde hon hade gått vidare igår. Usch måste va hemskt o inse att man har typ flera tusen träffar på youtube dagen efter. Hade gärna tittat ikväll oxå men de hinns inte.

Nej nu ska jag gå o rösta på vilka förpackningar som ska vinna av de som vi redovisade igår.

Ha de fint o Hej på Mârten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0