måndag

Ja då va helgen slut och om jag ska sammafatta så har den varit bra! Nattvandringen gick kanon! Va riktigt roligt och vi fick prata med mycke folk. Åt massa bullar och lyckades även byta till mig en hamburgare från pingstkyrkans läger. E så roligt o gå ut på stan och prata med människor. Man ser att behovet av att någon bryr sig är så stort. Blev även en tur i virvellvinden, dom drog verkligen på snurrandet och ett tag trodde jag nästan att min mage skulle sugas ut:)

Igår var jag på kvällsandakt i Karlstad med Anna och hennes kille Anders. De va trevligt, kul att se en ny församling. Diskuterade om församlingen behövs i vårt samhälle och det var intressant att höra allas åsikter. Får nog åka dit snart igen tror jag.

Min iPhone slumpande fram den här låten när jag körde hem igår. Texten e grym enligt mig:)

Matt Redman - You Never Let
Even though I walk through the valley Of the shadow of death Your perfect love is casting out fear.
And even when I'm caught in the middle Of the storms of this life I won't turn back, I know You are near..

Kommentarer
Postat av: Anton

Mkt bra låt! Jag älskar "Passion"-skivorna... där finns ju den med. Ha det!

2009-10-05 @ 13:44:19
URL: http://broderanton.blogg.se/
Postat av: Paulina

mm samma här! dom e underbara. e därifrån ja fått låten:)

2009-10-05 @ 14:23:16
URL: http://allglossy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0