hej

Ha inte hunnit skriva så mycke de senaste men nu ska det bli ändring. E tillbaka i skolan efter en helt underbar och välbehövd ledighet i Göteborg! Ett ord: TACK:) De va så grymt på så många sätt!!

Men nu e de slita i skolan igen som gäller. Håller på med vårt examensarbete o de märks att alla börjar bli lite slitna. Redovisning i Helsingborg på måndag. Hoppas det går bra. Innan det så ska jag till Malmö, åker på fredag och det ska bli så underbart att träffa syrran igen! Saknar dig mitt hjärta:) Men snart e ja hos dig! Ha bokat biljett nu.

Ha även testat ny choklad, va ju bara tvungen. God tycker jag och får mig att längta efter jul. De e mysigt. Åh just de, måste bara lägga upp en bild på min fina ananaspannkaka som jag åt förra veckan på pannkakshuset:) Mamma bjöd mig när vi va på utflykt <3 De va mys!

Nej nu ska jag nog hitta på nåt annat. Allt gott:)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0