kawasaki skor och strumpbyxor

Dagens i-landsproblem: Kan man ha kawasaki skor till strumpbyxor?

Annars så regnar de ute, ja sitter o skriver en artikel och ritar flames:)

Syrran va här i helgen och vi va på new moon. Lätt de bästa ja sett i år efter twilight!;) Hon åkte igår och jag blev lite ledsen, alltid så tomt när hon åker. Men vet ju att hon kommer hem te jul iaf. Precis en månad kvar till juldagen idag. Sjukt att det går så fort. Inte direkt julväder ute. Lunchade med Jonas och vi trotsade regnet genom att gå genom halva stan. Mitt paraply är så stort så va nästan att jag lyfte med det i blåsten.

Nej nu ska jag maila iväg artikeln o gå ner på stan en sväng. Hämta paket till mig på posten. Andaktsbok, gillas:)

Allt gott!

Kommentarer
Postat av: Jonas

Jag gillar flames :)

2009-11-26 @ 19:23:50
Postat av: Anton

Artikel? VAd spänannde... vad skriver du för för publikation? Hoppas allt e bra med dig annars...

//Anton

2009-12-04 @ 00:02:36
URL: http://broderanton.blogg.se/
Postat av: Paulina

Jag skrev för distriktet som vår församling är med i. Deras tidning. Så det är inte så jätte stort, men väldigt roligt:)

2009-12-09 @ 10:45:55
URL: http://allglossy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0