Uppdatera

Jag är verkligen dålig på att uppdatera här..måste skärpa mig! E tiden som aldrig tycks räcka till.. De senaste har det vart fullt upp. Va i Stockholm förra vecka på NewWine konferans i Emanuelkyrkan. Jätte häftigt och grymt roligt! Gött budskap, härlig lovsång och bra undervisning. Så väl hemma och påfylld me massa bra saker åkte jag på konsert med BlueEyesSoul på valborg. De va bara så bra! Hade så sjukt roligt och dom va grymma live. Ha ni inte hört dom tidigare: lyssna:) 

Helgen som följde var ganska lugn, fredagen tillbringade jag hos Linda med henne, Oskar och Gunvald. Hon ha precis fyllt år så jag var där och grattade henne. De va jätte skoj! Hon hade förberett en supermysig picknick nere vid vattnet där vi satt på en filt i solen. Hon hade till och med gjort speciella baugetter med bara skinka i till mig. Helt underbart eftersom jag inte äter smör:) Sen blev det sötaste kladdkakan ja sett på länge och fanta. (se bilder). Vi avslutade kvällen med att se på ”27 dresses”, en riktigt tjejig må-bra-film. 

Grillade på Lördag med ett gäng från kyrkan innan vi tog en sväng te taket. Skojjit värre! Sen blev det alldeles för snabbt vardag igen o tillbaka till praktiken. Men nu e de snart helg igen:) Då väntar filmning inför GodIs, sovmorgon(!!!) och massa slappande!!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0