Twilight!

Jag är en riktig nörd nu alltså! Brukar aldrig bli speciellt faschinerad av böcker, filmer eller serier men nu e ja fast! I söndags såg jag på Twilight o de e de bästa ja sett sen ”Wicker Park” och ”Dagboken”!!! Så nu ha ja köpt filmen och första boken. Ha redan läst över halva, kan inte slita mig! Läser typ överallt men mest på tåget:) Så nu på lunchen ska jag gå och köpa 2:an så jag har nåt att roa mig med i helgen. 

Men om vi ska återgå till att prata om filmen så va den ju bara underbar! Så otroligt fint filmad med så vackra miljöer! Snacka om att drömma sig bort när man ser på den. Så om det är nån mer än jag som är helt besatt av detta så kan ni ju skriva till mig så kan vi va nördiga ihop;) hihi.


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha sötis:) den e bra boken! vänta bara tills du läser de andra också ;) själv är jag på fjärde boken ^^



kraaamz

2009-05-07 @ 17:01:53
Postat av: josefin

hahaha, underbart!

2009-05-07 @ 20:42:50
URL: http://josefinarstrom.blogg.se/
Postat av: Nalle

Bara sett filmen. Otroligt snyggt filmad. Och ett grymt ledmotiv.

2009-05-08 @ 16:03:07
URL: http://nallesworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0