Tisdag

Känns dock som måndag.. 

Dagen började mindre bra.. satt på tåget och läste och sen helt plötsligt så tittade jag upp eller rättare sagt ner och fick se att hela golvet var täckt med vatten. Insåg ganska snabbt att det var toaletten som var boven.. fyy.. tack och lov så hade jag inte ställt ner min väska på golvet. Blä.

 

Nu sitter jag på praktiken, vill hellst bara åka tåg och läsa min bok:) Inte mycket kvar nu, bara lite mer än 100 sidor. De känns både bra och dåligt.. kommer känna mig så otroligt tom när jag har läst ut den! Måste börja läsa om dom. Jag var så orolig för att sista boken skulle va dålig men hitills så ha den vart helt underbar! Enligt mig iaf;)

Osså har man ju filmen att se fram emot som har premiär den 20 november! 

Snacka om att jag längtar. 

 


Kommentarer
Postat av: josefin

ja längtar också efter den filmen!! :)fast sommarn först!

2009-05-20 @ 12:21:13
URL: http://josefinarstrom.blogg.se/
Postat av: Paulina

haha jasså du vill ja sommar först;) jag kan väl hålla med om det men de blir grymt när filmen kommer!!!

2009-05-20 @ 13:26:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0