Snart måndag..

Då var helgen snart slut igen då. Shit va fort de går! I fredags va ja hemma hos brorsan och hans barn. Jätte roligt! Jag och Caroline tittade på massa klipp på youtube och jag spelade nintendo wii för första gången! Fick bli mario cart, grymt kul även om jag kom sist typ varje gång;)
Sen blev det lördag och hela dagen gick åt till att filma ett nytt MERA-avsnitt inför GodIs. Haha riktigt skoj! Idag sov jag länge.. ändå till 12 och de senaste 6 timmarna har jag ägnat åt att läsa klart "när jag hör din röst". Åhh va bra den va!! Ha beställt 3:e och 4:e boken nu och hoppas innerligt att de kommer senaste på tisdag.. annars kommer jag bli knäpp! Måste få veta hur det slutar. Haha så just nu så ber jag om ursäkt ifall jag är väldigt okontaktbar;) e verkligen helt uppslukad av den här serien! Men kanske kommer jag tillbaka till verkligheten snart igen:)

Allt gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0