Sista jobbdagen den här veckan!

Tralala sista dagen på veckan! Så gött. Imorn åker jag till Jönköping med Kristina på Equmenias årsmöte och sen på fredag ska jag gå på konsert med Michael W Smith. Skojjit värre! Helgen kommer nog gå väldigt fort tror jag eftersom jag har så fullt upp. Är lite stressad över hur jag ska hinna med allt när jag kommer hem idag bara, e ju hemma så sent som klockan 6 o då ska jag snabba mig på ett möte, sen fixa lite saker åt mamma, packa, äta.. panik! Sen ska man hinna sova lite oxå, tåget går typ 6 på morgonen. Men roligt ska det bli!

 

Grattis-tankar går till min brorsdotter Caroline som fyller 18 idag!!! Whhiiee!! De e en stor dag, jag ska fira henne när jag kommer hem från J-köping. De ska bli underbart kul o träffa henne igen!!

 

Nej back to work!!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0