Matthew Williamson + lite twilight

Idag kommer bli en lång dag. Känner det på mig. Överväger om jag ska sitta uppe klockan 12 inatt för Matthew Williamson släpper andra delen av sin kollektion för H&M 23:59. Och H&M fan som jag är så ha ja såklart spanat in nåt ja vill ha.. men kan bli svårt att få tag på de. Får sitta och uppdatera hela tiden och hålla tummarna:) 

Ha börjat läsa ”ljudet av ditt hjärta nu” åhh så bra den e! *lycka* Läste på tåget till Karlstad och det tog emot att lägga ifrån sig den kan jag säga:p ska fortsätta sen, klockan 5! Drygt värre. Men den som väntar på nåt gott..


Matthew Williamson på H&M


Dom här snyggingarna hitta ja i min brevlåda!


Åt även mumsig pannacotta med mamma o pappa. Myys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0