jönköping

Hemma igen efter en underbar helg i min favvostad Jönköping! Ha vart där med Kristina på Equmenias riksstämma torsdag-söndag. De ha verkligen vart grymt! Massa nytt folk, bra möten (även om förhandlingarna va lite långa ibland;)), sjukt mycke godis och Michael W Smith!!

Vi har haft så löjligt bra flyt hela helgen med boende o allt annat o när vi skulle på konserten med Michael i pingstkyrkan så låg den precis brevid skolan vi bodde i. De va så häftigt att se honom live och vi fick grymma platser. 3:e raden framifrån och jag satt mitt framför honom! Coolt:)

Men igår var det dags att åka hem igen så efter en kanon gudtjänst och gott fika så gick vi ner på stan för att äta. Fick bli Jensens där vi åt grillad kyckling och till efterrätt fick vi äta så mycket mjukglass vi ville helt gratis! Snacka om att vi va mätta sen;)

Det enda negativa jag har att säga efter helgen är att jag är otroligt trött och har fått ont i halsen:( Hoppas det ger sig, sjuk står inte högst upp på min önskelista direkt:P


Kommentarer
Postat av: josefin

Va bra att helgen var bra. Jag hade så gärna velat se Michael W Smith, men det får la bli nån annan gång i livet. :) Kram på´rä

2009-05-25 @ 09:23:50
URL: http://josefinarstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0