Inge vettigt

Ja då va den efterlängtade måndagen här igen.. usch va opepp jag är idag. Vet inte riktigt varför.. borde va uppåt, ja menar solen sken när jag gick upp imorse o allt.. men, men man kan väl inte va på topp jämt antar jag. Sitter på praktiken nu o försöker fixa med mamma bokmärken och vykort.. de går framåt men e lite segt. Vill bara hem o gräva ner mig i sängen o läsa. Fast de skulle ändå inte gå för cdon ha inte skickat min böcker än! Till min stora besvikelse:( 

 

Lunch om typ 1 timme oxå.. undrar vad jag ska äta idag. Pannkakor troligen eftersom jag har en fryst låda med det. Sen ska jag nog gå på stan en sväng, blir nog h&m och bokia:)

 

På min iPhone just nu:

The Black Ghosts - Full Moon

Linkin Park - Leave Out All The Rest

 

(gissa soundtracket;) )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0