Fredag!

Hur underbart e inte de! Så gött. Idag har jag inte åkt till Karlstad på praktiken utan istället e ja på tildetryck i Arvika för att skriva ut lite vykort jag har gjort åt min mamma. Mysigt att komma hit igen! Ha vart på Ingesunds hantverkslinjes utställning nere i hamnen oxå. De va väldigt oplanerat men skojjit värre! Träffade Cecilia där som gladeligen visade allt fint hon hade gjort :)

Så nu sitter jag här och tittar ut över vattnet och försöker få något gjort. Ska göra provtryck o sen ska ja åka te mamma för korrektur. De blir spännande att se vad hon tycker. Ikväll e de tonår i kyrkan så ska nog försöka ta mig dit en sväng. Annars ligger min oöppnade "när jag hör din röst" bok hemma och lockar hemskt mycket. Men nej jag ska hålla mig! Kan ju inte läsa igenom hela Twilight serien på bara nån vecka. Fatta vilken depression jag kommer hamna i när ja ha läst ut dom! Just nu är min plan att börja läsa dom på engelska när det händer. Shit så här nördig ha ja inte vart sen "rädda willy" kom ut för hur många år sen som hellst :p nej, back to work!

Allt gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0