Eurovision

 

Är det en bra dag idag? Ja de är det! Mina böcker ligger nog i brevlådan när jag kommer hem o sen ska ja, mamma o pappa ha myskväll:) de ska bli riktigt skojsigt! Men blir nog tyvärr dåligt med läsningen.. 

 

På praktiken idag har jag pysslat med en presentation i Keynote. Ha aldrig jobbat i det programmet förut så de va bra att lära sig. Påminner mycket om powerpoint fast de e mer logiskt och enklare. Jaja snart lunch.. ja e hungrig. Och iskall om fingrarna! De blir så när man sitter vid datorn hela dagen. 

 

Ikväll e de ju Eurovision, de hade jag missat. Såg det på min metro nu som låg uppslagen på rätt sida. De får jag nog ta och kolla in. Ska ringa mamma o höra om vi ska göra nåt seriöst av det hela och köpa nåt gott som vi kan äta:D åhh myys. Hur vida Malena går vidare eller inte kan jag knappt gissa, e inte så insatt. E mest en rolig grej att kolla på:D 

 

Nej nu ---> mat!

 


Kommentarer
Postat av: Jonas

Jag blir glad när jag läser att du använder en Mac (Keynote), det är den bästa datorn :)

2009-05-12 @ 18:36:51
Postat av: Paulina

Kul att du läser min blogg! Hehe ja visst e de, ja skulle gärna vilja ha en men behöver lite högre inkomst först:)

2009-05-12 @ 20:59:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0