allergi

Ja såklart när man tror att man e frisk så drar det igång igen. Allergin. Åhh hata! Så idag sitter jag här helt igentäppt o käkar mina tabletter. Det värsta är biverkningen: trötthet. hmm.. vakna!

Rita berg gör jag på praktiken och redigerar foton på en vaskpanna som jag fotade i en bäck igår. De va skoj, hoppas bilderna blir användbara nu. Annars så e nog dagen ganska lugn. Ska på stan med syster yster sen o jaga studentpresenter. E väldigt många ja känner som går ut i år så imorn blir det till att åka runt i stan hela kvällen:) Men jag klagar inte, god mat, tårta och underbara vänner:) de kommer bli kanon!

Helgens plan är Björn Rosenström på bryggan. Linda och Hanna ska med:))) Lycka! Jag fyller ju år på måndag så vi ska fira mig lite, de blir nice:)

Nej nu ska jag googla berg!
Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0