Varför just ikväll???

Skyndade mig från tåget till affären för att handla och sen fort hem för att snabbt slänga i mig mat och sätta mig vid datorn. Såå mycket planer på allt jag skulle få gjort idag! Alla projekt jag har som jag knappt har börjat med:/ har ett stort projektarbete i skolan där jag får göra vad jag vill. Men de e inte de lättaste för när jag får göra vad jag vill så slutar de oftast med att jag inte kommer på några bra idéer.. *suck* men inatt fick jag en jätte bra idé som jag tänkte börja på ikväll. Självklart är det en förpackning men avslöjar inte till vad än;)
Mitt andra projekt är för kyrkans tidning: aktuelltbladet. Jätte roligt uppdrag men behöver egentligen få lite mer fakta innan jag börjar jobba med layouten. Ska nog träffa Sayan nån dag och diskutera detta:) Sen e de massa småsaker som jag borde sätta mig med, men antar de e skolprojektet som väger tyngst.

Iaf så hade jag laddat upp med en ny glass som jag hittade på Ica idag (se bild) och frukt för att klara kvällen. Då plötsligt så dyker det upp en annons på blogg.se:s hemsida o va tror ni de står?!
JO, Ugly Betty börjar idag!! Och det är dubbelavsnitt av Desperate Houswives!!! Mina två favvoprogram! Bortsett från Wha't abour Brian som är min absoluta favorit. Men det var nog bara jag som tyckte de för den sändes bara en säsong:(

Ja så what to do. Dator eller tv?? Hmmm måste säga att tv:n väger starkt! Jag som aldrig brukar se på tv. Har ingen koll på när nånting sänds men just idag skulle den där annonsen ploppa upp. Jaja, bara att tacka o ta emot egentligen;)
Plugga kan man ju göra när som hellst! eller kanske inte...

Får se hur jag gör. Troligen sitter jag med datorn i knät o tittar på tv;)
Kan ju säga oxå att glassen va apgod! Men om man jämför med Ben&Jerry's så är det ingenting! Skulle köpt det egentligen men inga roliga smaker kvar, får bli en annan gång! Tills dess för man njuta på deras hemsida istället!

Helt klart värt ett besök:
www.benjerry.se


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0