Packa!

Nu va de ju de där med att packa då.. ska ju åka på körresa imorn! Så spännande:) E min första dag i kören imorn, ska bli apkul! Egentligen så älskar jag att packa, plågade min syster nåt enormt me de när vi va små. Minst en vecka innan vi skulle åka så tvingade jag henne att skriva packlistor och plocka fram det mesta av det vi skulle ha med. Hon var mindre road kan jag säga;) 
Den här gången är jag dock lite seg med de.. ha inte ens börjat! Tror jag ska sätta mig och skriva en lista som jag kan bocka av sen. E ju trots allt rätt mycke grejer som ska med, fast ja lär ju inte kunna slå packningen till lima;) de va sjukt mycke o då hade jag ändå bara tagit med det mest nödvändiga! Åhh nu fick ja lite limaflaschback! Så kul de va!! Lätt bland de roligaste jag gjort på länge. Längtar tillbaka typ jämt :P Alla underbara människor, andakterna, skidbackarna, FIKAT och allt mys!! Måste nog slänga in nån bild här nu:) Den första är vad som ska förställa min säng;) men de syns knappt för alla grejer. haha så illa borde de inte bli nu iaf.

O imorn har jag dessutom sovmorgon! Hur underbart e inte de!!!?? Speciellt efter dom här två dagarna när jag har försovit mig.. Vaknade 06:30 imorse o skulle åka hemifrån 06:55. PANIK!!!! Skynda mig in i duschen o sen fick jag sminka mig på tåget;) De funka ju men va knappast nåt drömläge:P

   


Kommentarer
Postat av: josefin

Åh Lima! Sakna!

2009-04-20 @ 12:40:54
URL: http://josefinarstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0