Nörd? och lite glass:)

Ja de e jag nog:) e alldeles för insnöad när det kommer till förpackningar;) hehe inte bara de kanske, kan även vara vissa norska uttryck (lr va säger du Sayan;) ) haha men man har ju inte roligare än man gör sig!

Idag har jag vart i Karlstad på praktiken och min stora uppgift idag var att rulla ihop jätte, jätte stora självhäftande plastark med tryck på och lägga dom i stora rullar som sedan skulle skickas ut till kunderna. Det var inte bara kan jag säga för de va ganska tungt. Fick ont i muskler som jag inte ens trodde jag hade:P Men då har man iaf tränat för den här veckan. Borde egentligen ta tag i simningen med Ida igen... men tiden tycks aldrig räcka till. Nästa vecka kanske:)

Sen efter det så blev det en fika med Sayan. Myys:) Hamnade på McDonalds eftersom allt annat var stängt. Där fick det bli en McFlurry med Oreo-smak. Så gott!!!!! Jag älskar Oreons! Måste lätt vara bland den bästa kakan som nånsin bakats! Så därför måste jag ju länka till deras hemsida så ni kan gå in o titta:) Underbart! Jag är så född i fel land:P

www.nabiscoworld.com/Oreo

Slänger även in en bild på min goa glass:)


Kommentarer
Postat av: sayan

men du får inte flytta.. :)

snälla, blogga om ditt underbara uttryck så länkar jag till dig..! själv kan jag nog inte stava till det :S



tack för en finfin dag!

2009-04-17 @ 09:08:20
URL: http://sayurikikuchi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0