Körresa!

Nu ha jag vart på mitt livs första (förhoppningsvis inte sista) körresa! De va så grymt! Trodde de skulle va grymt men de här toppa allt:) Underbara människor, sång, fika och gud! De va verkligen skoj! Så idag har jag haft lite lätt måndagsångest. Vill tillbaka! Men nu får man tänka framåt! Ska ju faktiskt till Stockholm på New Wine konferensen nästa vecka, spännande:)

Funderar lite på vad jag ska hitta på nu. Känner mig lite småkrasslig så ska försöka göra mig nån slags vitamindrink o chocka kroppen lite. E ju GodIs på fredag o de kan man ju inte missa! Ha fått tillbaka min inspiration till att skriva låtar oxå, haha skrev en halv låt innan jag gick o la mig igår. Tyckte den hade potensial att bli bra då iaf, men man får många dåliga ideér på natten oxå.. Får nog plocka upp blocket o läsa igenom. Himla kul o skriva tycker ja!

Måste bara lägga in en bild på min UNDERBARA förpackning som ja fick av min sötis Linda innan jag skulle åka till Smålandsstena. Jag blev så glad!! Hon e för go!!!:) Så tack sötis! Den hamnar överst i min samling;) Puss på dig:)

 

Kommentarer
Postat av: josefin

dags att uppdatera denna blogg kanske^^ hihi

2009-04-26 @ 18:03:25
URL: http://josefinarstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0