Förpackningar!!!

Som säkert många redan har räkna ut så kommer den här bloggen handla mycket om förpackningar:) Så lika bra att börja lägga ut bilder på det direkt!

En stor händelse (enligt mig iaf) varje vår är ju när GB släpper sina glassnyheter och jag är inte sen med att prova:) Än så länge ha ja bara hunnit prova en, men den va ju så god!! Köp den!! Förpackningen tycker jag var snygg men kanske lite tråkig.. kan bero på att en kompis till mig sa att det såg ut som att glassen låg i en likkista;) kanske inte så attraktivt. haha. Men den va helt klart lyxig! Kommer lätt köpa den igen!


Kommentarer
Postat av: josse

Underbart! :)

2009-04-13 @ 19:50:57
URL: http://josefinarstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0